Sabtu, 28 September 2013

Assalammualaikumwarrahmatullahiwabrkatuh...
hey.hey...helllo there... snyum sikit... :) jyeahhhh

first of all,,sory.,aku bru ada kesempatn nk share gn korg..yup..mklumlahh,final exam are really too close..2 minggu akn dtg...wohoaaaa cptnyaa...pejam celik pejam celik...hehe..will be akk sem3 ..amin :)haaaa...satu hal...oS aku..yaALLAH..aku x fhm lgsung sejak perginya madam M.bersalin...hurmm..dalm kelas ada sedaya mampu tumpukan perhatian..tpii..apakan daya..x masuk r cara dia mengajar..ohhh yaaa cri pasal madam M...tpi mmber aku..dpt msej MMS..wahhh comelnyaaa anak madam.."Fatimah Zahrah" sedap gak  nama dia kan?hhehe..

balik ke x balik ke tak..hurmm....raya haji ni mmg cuti pnjg sbbnya gabung gan cuti belajar?whattt??yuppp study week weyhh...kesian pulak aku dgr sore mak aku suruh balik..hmm...haaaaa jgn dok fikir bukan2 eh..aku x sekejam tu...aku nk balik..tpi parent aku kerap merungut pasal mnyak lah tol lahh...mmg lahh org ckp jgn amik hati sgt..tpi ni pasal x sampai hati aku kt ayh....jauhhh penat...jam terukk...tah lahh aku x sngup tgok ayh & mak aku penat...yer..mmg drg suruh balik..tpi x pelh..daging korban simpan sikit tok adik yer...dua mggu lepas tu adik balikk...hmm doakan kejayaan adik time exam tau :)

demammmm!!!!! yehhhh..sore kejantanan again??? hmm bru aku perasn stiap thun msti aku demm..hayy ni mesti kes...antibody x kuat r nni..yg x leyh blahh makk aku pun demam...erkkk yer adik tau demm rindu eh makk..hehehehe...aduhh...gile r .muntah2,pening,sakit tekan,selsema.,sesak nafas..demam...tu lah akibat x kn g hosptal..pdan muka kau zati!!!hhuh!! .muka aku?pucat magalahkn muka cina opera tau!lgi2 lepas mndaki tgga..perghhhhhh!!! yaALLAH peritnya lgi..lebh2 org yg aku nntikan..tiada...hummm damn!

soo..that all for now ...lov yaaa !!! >_<


Tiada ulasan: